Jeg tenker på dem!

 

I dag går mine tanker til alle de stakkerene som har gått dag ut og dag inn og grublet på hvordan det går med meg og mitt nyttårsforsett.

De fortjener en liten oppdatering, et svar. 
Jeg skal prøve og svare så godt jeg kan. 

Joda, som du ser så humper det og går fortsatt. Egentlig så har det gått akkurat slik jeg forespeilet på forhånd. Målet var to ganger i uka. Det har jeg klart de fleste ukene, men det har også vært nede i en gang pr.uke og et par uker har jeg ikke gjennomført en eneste trening. Jeg er ikke stolt av at jeg svikter, men jeg klarer og akseptere det.

Det som jeg derimot er stolt av er utstyret. Sjekk den tøffe tightsen, med lomme til å stikke mobilen ned i. Fikk den til jul som du kanskje husker. I tillegg fikk jeg treningskjorte  og vannflaske. Ingenting å si på utstyret, men det har skjedd noe rart med t-skjorta. Den føles nemlig trangere nå enn da jeg begynte å trene. Hva kan årsaken til det være tro? 
Tja, nå tenker du kanskje at jeg har fått mer muskler? Jo, takk for den tanken. Jeg synes du er snill som tenker slik, men jeg har ingen tro på at det er åraken. Kanskje den har krympet i vask? Nei, jeg «kjøper» ikke den forklaringen heller. Da må det være et tredje alternativ og sikkert det som er rett, det er at her har jeg ikke tapt noe vekt, heller motsatt.
 

Og når jeg da har gått ca. et kvarter på tredemøllen uten og forbrenne like mange kalorier som i en banan, da kjenner jeg på fortvilelsen.
 

Sist gang jeg var på trening økte jeg derfor både tempo og styrke. Det resulterte i at jeg ble liggende som en slapp fisk i flere dager.

Jeg må nok en gang se meg nødt til å ta hensyn til helsen. Det hjelper ikke at jeg vil aldri så mye når det resulterer i elendighet etterpå. 
 

Konklusjonen må derfor være at jeg tar det pent og pyntelig. Litt aktivitet er bedre enn ingen aktivitet. Ønsket er at det skal gi helsegevinst på sikt.

P.s. Det er frem til nå ingen menn som har gått i bakken av å hvile blikket på den sexy tightsen, jeg har iført meg. Skulle det skje så er det godt å vite at det er lege på huset.

God helg fra Pølsemakerfrue!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg